محصولات  شركت دوستی در یك پروسه كاملا ایمن و تقریبا بدون دخالت مستقیم عامل انساني تولید مي شود بطوری كه كلیه این مراحل از دریافت مواد خام گرفته تا پخت و تركیب و فرموله نمودن مواد اولیه و ایجینگ و نگھداري در مخازن ونھایتا تولید و ارائه به بازار مصرف با نظارت كاملا دقیق وكنترل شده صورت مي گیرد و پشتوانه این ادعا آزمایشات دقیق آزمایشگاه مجهز شرکت و نظارت مستمر ادارات محترم استاندارد و نظارت بر مواد غذایی می باشد.

علاوه بر نوع و کیفیت محصولات دوستی ، در حال حاضر امر بسته بندی به دلیل نقشی که در حفظ کیفیت محصول در مراحل توزیع و صادرات دارد به امری بسیار مهم و جدی تبدیل شده است.  محصولات شرکت به صوت تمام اتوماتیک در سلفون‌های مخصوصی از جنس پلی اتیلن دولایه، برای حفظ کیفیت و حفاظت در مقابل دما، رطوبت و میکروارگانیسم‌ها توسط تجهیزات پیشرفته و روز دنیا در اوزان مختلف بسته‌بندی میگردد. در نهایت بسته‌بندی با دستگاه‌های کارتن زن زیر نظر پرسنل کنترل کیفی پایان می‌‌پذیرد.

در مسیر تولید تا عرضه ماکارونی ، ارائه بهترین محصول همواره دغدغه و خواسته اصلی مدیران گروه شرکت بوده از همین رو طرح‌های غیر قابل رقابت و با کیفیت، همواره سر لوحه تصمیمات آن‌ها بوده است، این شرکت با بهره‌گیری از ماشین آلات روز دنیا گستره کاملی از صنایع غذایی را به نحو مطلوبی درکنارهم جمع آوری نموده تا بتواند محصولی با کیفیت بالا وکاملاً طبیعی را به هموطنان عزیز عرضه نماید.

در همین راستا و با توجه به اهمیت کیفیت در خط مشی تعریف شده شرکت دوستی ، این مجموعه موفق شده است تا علاوه بر دریافت استاندارد ملی، با استفاده از تکنولوژی روز و به کمک متخصصین، گواهینامه های بین المللی iso 9001:2000 (سیستم مدیریت کیفیت)، iso 22000  را نیز کسب کرده و در کارنامه خود جای دهد و همواره در تلاش است تا همسو با بازارهای بین المللی گام برداشته تا بتواند در حفظ سلامت هم میهنان خود نقشی موثر داشته باشد.

دسته بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *