طراحی و بسته بندی کالا باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری، بتواند از کالا محافظت کند تا آن را سالم به دست مشتری برساند و کاربردی باشد تا نقل و انتقال و استفاده از محصول آسان باشد. گروه متخصصین شرکت دوستی  نیز به این امر توجه ویژه‌ای داشته تا بتوانند با ارائه‌ی بسته‌بندی مناسب، کیفیت محصولات خود را تا زمان مصرف حفظ کنند. از سویی دیگر توضیحاتی متناسب با محصولات دوستی  روی بسته‌بندی درج شده است که به حفظ بهتر کیفیت محصول تا زمان پخت و افزایش آگاهی افراد پیرامون آنچه که مصرف یک واحد از آن مواد غذایی می‌تواند برای بدن داشته باشد، کمک می‌کند.

نوع بسته‌بندی باید مطابق با استانداردهای تعریف شده باشد و شرکت دوستی نیز محصولات را براساس همین ضوایط تولید می‌کند. علاوه بر این هر کدام از محصولات شرکت دوستی علاوه بر اینکه یک محصول غذایی درجه یک باشد یک اثر هنری خاص بر کسانی که به زیبایی و هنر اهمیت ویژه ای قائل هستند  می باشد

بسته‌بندی صحیح و اصولی و با کیفیت از مواردی است که ضامن کیفیت محصول تا زمان مصرف است. امیدواریم با افزایش آگاهی مصرف کننده ایرانی بتوانیم انتخاب بهترین ماده غذایی را شاهد باشیم.

دسته بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *